Först och främst hoppas vi att du och din familj är trygga och friska. Eftersom situationen kring COVID-19-pandemin förändras och utvecklas varje dag är våra kunders och anställdas hälsa och säkerhet vår högsta prioritet.
Alla som är inblandade i leverantörskedjan är skyldiga att följa strängaste hygieniska säkerhetsbestämmelser. Detta innebär att alla anställda bär skyddskläder, inklusive masker och handskar, och att arbetsmiljön desinficeras regelbundet.
Valante har också vidtagit lämpliga onlineåtgärder för att fortsätta garantera vår kundservice. Eftersom alla länkar i distributionskedjan lider av denna koronakris kan paketen försenas. Men du behöver inte oroa dig. Vi övervakar statusen för din försändelse och ser till att din beställning anländer.
Har du en fråga? Du kanske hittar svaret redan i vårt omfattande FAQ. Finns ditt svar inte i vårt hjälpcenter? Tveka inte att kontakta vår kundtjänst via info@valante.se. (Skicka ditt meddelande med den e-postadress du använde för beställningen och inkludera ditt beställningsnummer). Vi svarar dig inom 1 till 3 arbetsdagar!
Tack för ditt förtroende!
Valante Team